OFERTA NA UPROSZCZONY WARIANT UMOWY SERWISOWEJ W ZAKRESIE OBSŁUGI IT
Uproszczony wariant, oparty jest o opłatę za gotowość do podjęcia interwencji w określonym czasie i pakiety godzin na ich obsługę, będąc alternatywą lub uzupełnieniem obsługi rozliczanej wg stawek ryczałtowych za konkretny zasób.
W ramach usługi klient otrzymuje:
- Dyspozycyjność w wybranym przedziale godzin i dni
- Zapewnienie Interwencji na Awarię w wybranym Czasie Reakcji
- Preferencyjne stawki za roboczogodzinę dostępne w pakietach i naliczanie 30 minutowe
- Możliwość ustalenia harmonogramu wykonywania dowolnych prac, rozliczanych w ramach pakietu godzin
Przed rozpoczęciem współpracy nie wymagamy:
- Audytu technicznego Zasobów
- Rozpisania ról i pełnionych funkcji Zasobów (dotyczy to głównie serwerów)
- Konsultacji i doradztwa (w oparciu o wykonane audyty i przeglądy)
- Wstępnego przygotowywania Zasobów ani też ich modernizacji czy innych inwestycji
- Umowy na okres dłuższy niż miesiąc
zaś w trakcie współpracy opcjonalnie nie wymagamy:
- Dostępu zdalnego
- Przekazywania haseł dostępowych (mogą być za każdym razem wprowadzane przez Zleceniodawcę)
Przed rozpoczęciem współpracy, wymagamy:
- Uproszczonej ewidencji zasobów, które mają być objęte opieką (czyli spisu sprzętu i oprogramowania).
Zasady:
- Dowolna ilość i rodzaj zasobów **, przy czym nowy, zostaje objęty umową po 72 godzinach od zgłoszenia do ewidencji
- Gotowość do podjęcia interwencji, po 72 godzinach od wniesienia opłaty miesięcznej
- Interwencje realizowane tylko w ramach z góry opłaconego pakietu godzin
CENNIK
Pakiety roboczogodzin / kwotowe (dla usług wycenionych ryczałtowo), ważne bezterminowo (na obsługę Interwencji – z Czasem Reakcji lub na dowolne inne prace informatyczne bądź serwisowe – bez Czasu Reakcji) |
||||
Ilość roboczogodzin w pakiecie (rozliczane po 30 minut) |
10 godzin | 25 godzin | 50 godzin | 100 godzin |
dni robocze od 8:00 do 20:00 |
1350 PLN z rabatem 10%* |
3000 PLN z rabatem 20%* |
5250 PLN z rabatem 30%* |
9000 PLN z rabatem 40%* |
sobota, niedziela, święta od 8:00 do 20:00 |
koszt usług jest o 50% wyższy, zarówno dla stawek godzinowych, jak i ryczałtowych | |||
od 20:00 do 8:00 | koszt usług jest o 100% wyższy, zarówno dla stawek godzinowych, jak i ryczałtowych |
Koszt dojazdu | |
w granicach Wrocławia | poza granicami Wrocławia |
do 50 PLN (ustalane indywidualnie) |
do 5,00 PLN / 1km (odległość liczona w jedną stronę) koszty, w przypadku wizyt nie przekraczających 8 godzin / 1 dobę, wraz z dojazdami |
Miesięczna opłata za gotowość do podjęcia Interwencji w określonym czasie | |||||
Czas Reakcji (w ramach Dyspozycyjności) |
do 24 godzin | do 12 godzin | do 6 godzin | do 3 godzin | |
Dyspozycyjność | dni robocze od 8:00 do 20:00 |
300 PLN | 900 PLN | opcja dostępna w drugim wariancie współpracy |
opcja dostępna w drugim wariancie współpracy |
+ sobota, niedziela, święta od 8:00 do 20:00 |
+100% ww. stawki | ||||
całodobowa | opcja dostępna w drugim wariancie współpracy |
Ceny PLN netto, bez podatku VAT 23%
* Względem stawki bazowej za roboczogodzinę (bez umowy), przy czym, rabat nie dotyczy cen ryczałtowych
** Uwaga! Możliwość podjęcia się opieki danego zasobu, może zależeć od jego specyfikacji
Inne opcje:
2) Drugi wariant obsługi informatycznej, oparty o stawki ryczałtowe za konkretny Zasób
3) Współpraca doraźna - stawki za roboczogodzinę - opcjonalnie pakiety kwotowe