PODSTAWOWY CENNIK USŁUG ROZLICZANYCH ZA ROBOCZOGODZINĘ PRACY INFORMATYKA / SERWISANTA

Rozliczanie według stawek za roboczogodzinę, dotyczy typowych* prac informatycznych czy serwisowych lub gdy stan czy konfiguracja zasobu informatycznego jest nam nieznana, a w szczególności zleceń obejmujących diagnozowanie awarii lub dla większości prac wykonywanych u klienta.

Godziny wykonywanych usług Stawka za rozpoczęte 30 minut Koszt dojazdu do klienta
w granicach Wrocławia poza granicami Wrocławia
dni robocze
od 8:00 do 20:00
75 PLN
do 50 PLN
korki / odległość
do 5,00 PLN / 1km
(odległość liczona w jedną stronę)

koszty, w przypadku wizyt
nie przekraczających 10 godzin / 1 dobę,
wraz z dojazdami
sobota, niedziela, święta
od 8:00 do 20:00
+50% stawki bazowej
od 20:00 do 8:00 +100% stawki bazowej
Usługa ekspresowa
tj. rozpoczęcie do 6 godzin
+50% stawki wyjściowej,
uwzględniającej powyższe zwyżki

Pakiety roboczogodzin / kwotowe (dla usług wycenionych ryczałtowo), ważne bezterminowo
Ilość roboczogodzin w pakiecie
(rozliczane po 30 minut)
10 godzin 25 godzin 50 godzin 100 godzin
dni robocze
od 8:00 do 20:00
1350 PLN
z rabatem 10%**
3000 PLN
z rabatem 20%**
5250 PLN
z rabatem 30%**
9000 PLN
z rabatem 40%**
sobota, niedziela, święta
od 8:00 do 20:00
koszt usług jest o 50% wyższy, zarówno dla stawek godzinowych, jak i ryczałtowych
od 20:00 do 8:00 koszt usług jest o 100% wyższy, zarówno dla stawek godzinowych, jak i ryczałtowych

Ceny PLN netto, bez podatku VAT 23%


* Niektóre z prac mogą wymagać dużego doświadczenia lub wysoce specjalistycznej i mniej popularnej wiedzy, jak choćby te z zakresu baz danych, systemów Linux czy audytów bezpieczeństwa IT. W takich sytuacjach stosujemy indywidualne stawki lub ceny ryczałtowe, o ile zakres pracy jest możliwy do określenia z góry.

** Względem stawki bazowej za roboczogodzinę (bez umowy), przy czym, rabat nie dotyczy cen ryczałtowych


Dla większości zleceń wykonywanych w siedzibie Wykonawcy lub zdalnie oraz zleceń uzgodnionych z góry od strony technicznej (np. wcześniej przygotowane loginy i hasła do skonfigurowania poczty), stosujemy stawki ryczałtowe lub przynajmniej „widełki” cenowe.
Ceny ryczałtowe zależą od wielu czynników, w tym poziomu skomplikowania, potrzebnej wiedzy, umiejętności czy doświadczenia, nie zaś jedynie od czasu wykonania. Czasem jednak bywają korzystniejsze niż rozliczenia według roboczogodzin, choćby z uwagi np. na konieczność bezproduktywnego oczekiwania na zakończenie niektórych procedur, np. pobierania czy instalowania aktualizacji podczas instalacji systemu operacyjnego. Ceny ryczałtowe, zakładają optymalny czas pracy, bez większych niespodzianek, które mogą wyniknąć np. z nieprzewidzianej usterki sprzętu klienta a ujawnionej podczas np. instalacji systemu. Możemy też natknąć się na problemu np. z konkretnym sterownikiem na konkretnym sprzęcie czy systemie (nie zawsze z doświadczenia temat jest znany i zawsze ktoś jest pierwszy). W takim wypadku pracę wstrzymujemy i sprawę konsultujemy z klientem, nie stawiając go przed faktem konieczności zapłaty wyższej ceny, niż wstępnie umówiona.

Do każdej faktury, dołączane jest rozliczenie z raportem.


Alternatywnie:
1) Uproszczony wariant umowy serwisowej, oparty o opłatę za gotowość do podjęcia Interwencji i pakiety godzin
2) Obsługa informatyczna w ramach stałej umowy serwisowej, oparta o stawki ryczałtowe za konkretny Zasób