W ramach stałej umowy serwisowej, obsługę informatyczną proponuję Państwu w dwóch wariantach współpracy.

Pierwszy - uproszczony, oparty o opłatę za gotowość do podjęcia interwencji w określonym czasie i pakiety godzin na ich obsługę, będący alternatywą lub uzupełnieniem obsługi rozliczanej wg stawek ryczałtowych za konkretny zasób. Szczegóły tutaj...

Drugi wariant, został stworzony na bazie wieloletniego doświadczenia i opiera się o stawki ryczałtowe za konkretny Zasób (serwer czy komputer wraz z oprogramowaniem, router, UPS, drukarka, monitor itd.), z modułową budową planu. Ta forma współpracy jest tak przemyślana, by to wykonawcy zależało na jak najrzadszych interwencjach, a klient decydował o zakresie i priorytetach, w sposób elastyczny rozporządzając budżetem. Szczegóły tutaj...

Od czego zależy cena usługi na stałą obsługę IT i jakie mogą być formy rozliczeń, omówione zostało w tym artykule.

Oczywiście możemy też współpracować doraźnie. Sami Państwo decydują kiedy i jakie zlecenia wykonać.
Jest to dobry sposób by poznać Państwa infrastrukturę informatyczną etapami, choć rozciągnięty w czasie i bez zalet jakie daje stała umowa serwisowa.
Dla tych z Państwa CENNIK: podstawowe stawki za roboczogodzinę.